02-06-2013

Vers van de Pers | juni


Juni is een goede maand voor de boekenliefhebbers. Persoonlijk vind ik dat er enkele heel interessante boeken uitkomen. Hier zijn mijn 6 hoogpunten:

The Pirate's Wish - Cassandra Rose Clarke | 4 juni
Hét boek waar ik naar uitkijk deze maand! Ik vond het eerste en vorige boek, The Assassin's Curse, echt een tof boek en ik kan niet wachten tot ik weet hoe Annana's en Naji's avontuur zich verder gaat zetten. Lees alvast mijn review van The Assassin's Curse

Gameboard of the Gods - Richelle Mead | 4 juni
Een nieuw boek van Richelle Mead komt automatisch op mijn wishlist. Daarenboven klinkt de korte inhoud episch: futuristische wereld met religieuze extremisten en bovennatuurlijke activiteiten. Klinkt als een ideale mix.

Siege and Storm - Leigh Bardugo | 4 juni
Siege and Storm is het vervolg op Shadow and Bone en heeft al een even coole cover. Ik vond Shadow en Bone zeker een aanrader, maar voor ik aan deze begin moet ik hem toch nog eens opnieuw lezen. Het verhaal is een beetje een blur. Wat ik nog weet is dat het een origineel verhaal is in een originele wereld. 

The Oathbreaker's Shadow - Amy McCulloch | 6 juni
Nog een boek dat ik al een tijdje in het oog heb. De korte inhoud klinkt extreem goed, helemaal mijn ding. Fantasy in de woestijn, elite Yun guard,..., ik kan niet wachten!

Winter Queen - Amber Argyle | 19 juni
Ik ben normaal niet zo'n fan van elfjes, al een paar keer slechte ervaringen gehad met dat soort boeken. Maar deze cover en korte inhoud hebben mij overgehaald er nog eens eentje te proberen.

In the After - Demitria Lunetta | 25 juni
In the After is het debut van Demitria Lunetta en hij is al eens langs geweest op wachten op woensdag. Een apocalyptische wereld waarin een meisje en een kleuter proberen te overleven, interessant, zeker het proberen waard!

3 opmerkingen:

  1. Dat klinken als heel boeiende boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je nog eens een Woord van de Week zoekt: 'Hippopotomonstrosesquippedaliafobie' betekent 'angst voor lange woorden'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeer indrukwekkend woord! Is inderdaad een goeie voor Woord van de Week, bedankt!

      Verwijderen