28-06-2013

TTF | Beste boeken van 2013 tot nu toe

brokeandbookish.blogspot.com
 Het onderwerp van deze week was de beste boeken die je tot nu toe in 2013 hebt gelezen. Ik heb een lijstje met zes boeken samengesteld, in de volgorde dat ik ze gelezen heb. Ik heb deze zes gekozen omdat ik van deze boeken het meest genoten heb, om verschillende redenen. Er staat altijd een link naar de review waar je kunt lezen waarom ik van deze boeken genoten heb.


The Demon King - Cinda Williams Chima | review
The Indigo Spell - Richelle Mead | review
The Lost Girl - Sangu Mandanna | review
The Assassin's Curse - Cassandra Rose Clarke | review
Unravel Me - Tahereh Mafi | review
A Midsummer's Nightmare - Kody Keplinger | review

Voila, dat was mijn lijstje. Aarzel vooral niet om jouw lijstje ook achter te laten!

1 opmerking: