02-09-2012

Vers van de Pers: september


Deze maand heb ik 8 boeken uitgekozen voor Vers van de Pers, de meeste hebben al eens een plaatsje gekregen in Wachten op Woensdag, maar er zijn er ook een paar nieuwe bij:

The Raven Boys - Maggie Stiefvater: 18 september
Joepie! Het nieuwe boek van Maggie Stiefvater! Deze ga ik zeker lezen. Je kunt Maggie Stiefvater kennen van haar Wolves of Mercy Falls reeks.







Ten - Gretchen McNeil: 18 september
Moord! Ten ziet er een eng boek uit als je de achterkant leest. Ik vind de cover alvast erg aantrekkelijk.








Outpost - Ann Aguirre: 4 september
Outpost is het vervolg op Enclave (review), een dystopia boek. Ik ben erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren, dus je kan wel zeggen dat ik blij bent dat deze uitkomt deze maand.






Unspoken - Sarah Rees Brennan: 11 september
Ik heb al van deze schrijfster gehoord, maar ik heb nog geen boek van haar gelezen. Daar zal ik verandering in brengen. De achterkant ziet er leuk uit, Unspoken vliegt op mijn to-read lijst.






Stormdancer - Jay Kristoff: 1 september
Dit boek heeft een heel mooie cover en de korte inhoud klinkt goed, twee vliegen in één klap. Ook dat het zich in het Oosten ergens afspeelt, vind ik een extra.







The Crown of Embers - Rae Carson: 18 september
Dit boek is het vervolg op The Girl of Fire and Thorns, een boek dat nu al een tijdje op mijn to-read lijst staat. Ik zal het zeker een keer lezen, want het ziet er leuk uit. 







Shadowfell - Julliet Marrilier: 11 september
Shadowfell was onlangs nog op Wachten op Woensdag. Ik heb ondertussen 2 boeken van Julliet Marrilier geleend uit de bib. Ik ben er wel nog niet aan begonnen. Ze zijn ook Fantasy, net zoals deze.






1 opmerking: