04-07-2012

Vers van de Pers: juli


Amai, amai, juli is 'gene vette'. Ik doe deze maand al geen Nieuw in het Nederlands, omdat ik geen boeken die nieuw zijn in het Nederlands vind. Laat maar weten als jij een vertaling die deze maand uitkomt kent. Maar ook bij de Engelse boeken vond ik niet zo veel boeken die mijn interessant genoeg leken om te vermelden in Vers van de Pers.

Crux - Julie Reece: 9 juli
Die zou je al kunnen kennen van Wachten op Woensdag, die met de vage korte inhoud die toch wel interessant was. Jep, deze komt op mijn wishlist terecht.







Endlessly - Kiersten White: 24 juli
Het derde boek van de Paranormalcy-reeks, waarvan ik het eerste boek al van heb gelezen, maar het tweede helaas nog niet. Ooit komt het ervan! Alleszins een leuke reeks met veel mythologische beesten.







Pushing the Limits - Katie McGarry: 31 juli
Ik heb van deze al heel wat goede reviews gelezen. De cover deed me ook direct denken aan de Perfect Chemistry-reeks van Simone Elkeles, en ja hoor: Simone Elkeles staat op de cover en als zij het aanraad zal het wel goed zijn zeker ;).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten